Monday, April 5, 2010

Lørdag 4. april:: Shopping i Harajuku!

  Lørdag var den første ordentlige dagen min i Tokyo. Simen og jeg møtte Sharish i Ikebukuro før vi dro videre til Harajuku. Jeg har aldri sett så mange mennesker på et sted av gangen før! Vi gikk i kø overalt hele dagen. Det var veldig fascinerende hvordan alle holdt til venstre, slik at det egentlig fungerte veldig bra å være så mange. Det eneste problemet var å komme seg inn i en butikk på motsatt side av veien. Da måtte man gå litt lenger opp og så bytte side og følge strømmen ned til butikken igjen. 




 Jeg har egentlig ikke råd til å shoppe i store mengder, men jeg syns jeg hadde fortjent et par nye sko allikvel... 


Paraplyen kjøpte jeg egentlig i Naha, i Heiwa-dori. Et marked under tak. Elisa og jeg var egentlig på utkikk etter kinasko, men fant det aldri. 

Jeg klarte å overbevise meg selv om at det var fornuftig å kjøpe et par chinos i og med at det er så kaldt nå. Dessuten var de veldig fine, jeg syns det ville være synd å la dem være igjen i  butikken.

No comments:

Post a Comment